Klantenservice
Bestellen
Bij Webkarpet.nl werken we dagelijks aan het bestellen zo makkelijk mogelijk te maken. Hierbij geven we een aantal handvaten.
Hoe vind ik het juiste product?
- Bekijk de verschillende categorieën in het menu van de webshop
- Gebruik de zoekbalk bovenaan de pagina
- Filter op jouw wensen en eisen. Zo maak je de selectie zo specifiek mogelijk
- Het juiste product gevonden? Je kan nu direct bestellen, een sample bestellen of het product toevoegen aan de wensenlijst.
- Niet gevonden wat je zocht? Neem gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder in de zoektocht naar jouw droomvloerkleed.
Hoe kan ik bestellen?
- Ga naar het gewenste product.
- Bij een groot deel van onze collectie kan je nog extra opties kiezen voor je vloerkleed. Denk hierbij aan een randafwerking of het aanbrengen van antislip.
- Klik op de grote button 'In winkelwagen'.
- Klik op 'Verder winkelen' om het assortiment verder te bekijken of klik op 'Naar winkelwagen' om te betalen.
- In de winkelwagen of tijdens het afrekenen kan je zelf kiezen wanneer je vloerkleed afgeleverd moet worden. Afhankelijk van het product dat je wilt bestellen is de vroegst mogelijke afleverdag automatisch geselecteerd. Je kan er dus ook voor kiezen om je bestelling later te laten bezorgen op een moment wanneer het jou uitkomt.
- Vul je gegevens in en doorloop de verdere stappen. We hebben het zo kort en makkelijk mogelijk gemaakt voor je.
- Aan het einde van de stap 'Betaling', wanneer je de aankoop bevestigd, is je bestelling definitief.
- Het doorvoeren van wijzigingen is uitsluitend nog mogelijk via onze klantenservice, hiervoor dient de bestelling nog niet verwerkt te zijn.
- Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging wanneer de bestelling succesvol is geplaatst en in behandeling is genomen.
- Je ontvangt ook een e-mail met daarin de factuur van de bestelling.