Klantenservice
Samples
This is the sample dialog
Wishlist
This is the wishlist dialog
  • Altijd gratis bezorging
  • Super snel thuisbezorgd
  • Vloerkleden uit eigen productie
Menu

Klantenservice

Heb je een vraag of wil je advies? Neem gerust contact op met onze klantenservice. Wij zijn dagelijks bereikbaar van 09:00 uur tot 21:00 uur.

Veelgestelde vragen

Stalen service

Bij een aantal productgroepen is het mogelijk om proefstalen aan te vragen. Deze stalen geven een impressie van het vloerkleed-materiaal en maakt het jou makkelijker om een keuze te maken.
Je kan bij het grootste deel van onze collectie stalen aanvragen. Dit zichtbaar bij het betreffende product. Je kan stalen toevoegen aan je stalenaanvraag door op de button "Voeg toe aan stalendoosje" te klikken. 
Je kan elk gewenst aantal stalen aanvragen. Elk stalendoosje bestaat uit 5 geselecteerde stalen.
Het aanvragen van een stalendoosje kost 5,00 euro. Bij het stalendoosje ontvang je een kortingsbon van 5,00 euro welke je kan gebruiken bij het plaatsen van een bestelling. Zo is het stalendoosje dus eigenlijk gratis.
Ga naar het gewenste product en klik op leg in stalendoosje. Ga vervolgens naar de stalendoosje-pagina. Controleer de inhoud van het doosje, vul je gegevens in en wij zullen het stalendoosje zo snel mogelijk versturen.
Meestal zal je het stalendoosje de volgende werkdag ontvangen. In drukke periodes kan dit iets langer duren. Heb je na 3 werkdagen nog geen stalendoosje ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Bestellen

Nee, dit is niet verplicht. Je kan een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken.
Wanneer je een bestelling bij ons geplaatst hebt en deze achteraf nog wilt wijzigen is dit in sommige gevallen mogelijk. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en wij doen ons uiterste best om je bestelling nog aan te passen. Mocht je vloerkleed al verzonden zijn, is het aanpassen van de bestelling niet meer mogelijk.
Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.
De vloerkleden worden standaard afgewerkt met een festonrand of bias band, tenzij dit anders staat vermeld in de omschrijving van het product. Ook kan je bij sommige producten een andere randafwerking kiezen. Je kan dan kiezen uit de verschillende afwerkingen die staan vermeld op de randafwerkingen pagina of op de product pagina.

Betalen

Je kan betalen via de volgende betaaldiensten: iDeal, Afterpay, Creditcard, Mistercash, Overboeking, Paypal, KBC/CBC payment button en Belfius Direct Net.
Nee, dit is niet mogelijk. Je kan uitsluitend via de webshop betalen.

Verzending

Wij bezorgen de bestellingen gratis!
Alle vloerkleden worden geproduceerd, na het plaatsen van de bestelling. Wij leveren je bestelling binnen 3 werkdagen bij je thuis af.
Ja dat is mogelijk, u kunt tijdens het bestellen ervoor kiezen of uw factuur en verzend adres hetzelfde zijn. Wanneer dit niet zo is dan kan je een ander adres invoeren.

De vloerkleden worden geleverd door Bulstra Transport en TNT. Je ontvangt een track & trace code in de mail.
Ja, dat is mogelijk. Je kan in dit geval een opmerking toevoegen tijdens het bestelproces met de gewenste leverdatum.

Klachten

Dat vinden wij heel vervelend voor jou. Neem zo snel mogelijk contact met ons op.

Retourneren

Het product is beschadigd afgeleverd, wat nu?
Bij een beschadigd product, graag als volgt te werk gaan:
1. Is de verpakking ook beschadigd? Maak dan hier duidelijke foto’s van en mail deze naar info@webkarpet.nl 
2. Stuur ook duidelijke foto’s van de beschadiging aan het product naar info@webkarpet.nl 
3. Vermeld in je e-mail duidelijk je bestelnummer en klantnaam.
4. Wij nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met je op.

Neem zo snel mogelijk contact met ons op wanneer je bestelling niet juist is. Hierbij kan je denken aan: verkeerde tapijtsoort, verkeerde afmetingen, verkeerde kleur of verkeerde randafwerking.
Je hebt 14 dagen bedenktijd nadat de bestelling is afgeleverd. Kom je er in deze periode achter dat het product niet helemaal naar wens is? Dan kan je een retouraanvraag plaatsen in onze webshop. Wij nemen vervolgens contact met je op om de verdere afhandeling te verzorgen.
Het product kan retour wanneer het voldoet aan de volgende voorwaarden:
Het product is verpakt in de orginele of gelijkwaardige verpakking
De verpakking is volledig bedekkend en afgesloten
De factuur (of kopie) is bijgevoegd in de verpakking
Let op: de volgende producten kunnen niet retour gestuurd worden:
Producten met een afmeting overeenkomsting volgens de specificatie van de klant. Hieronder vallen op maat gemaakte vloerkleden (vloerkleed op maat), Ronde vloerkleden en vloerkleden met een afmeting van 300 x 400 cm.
Producten met een niet-standaard randafwerking overeenkomstig volgens de keuze van de klant. Hieronder vallen: Blindbanderen Suede, Blindbanderen Lederlook, Blindbanderen Calibra, Luxury afwerking, banderen, volumekarpet (inclusief anti-slip) en volumekarpet (zonder anti-slip).
Heb je een goede reden om het product te retourneren? Dan kan je in onze webshop het retourformulier invullen. Vervolgens zullen wij contact met je opnemen en zullen we een retouropdracht aanmaken bij Bulstra Transport of TNT. Zij zullen het vloerkleed bij jou thuis afhalen.
Wanneer er is afgesproken dat het bestelbedrag (eventueel minus retourkosten) teruggestort wordt op jouw rekening, zal dit plaatsvinden nadat wij het product retour hebben ontvangen en hebben gecontroleerd.
Heb je recht op een nieuw vloerkleed? Dan zullen wij deze verzenden wanneer het eerder bestelde vloerkleed door de koeriersdienst is afgeleverd in ons magazijn.
De retourkosten bedragen € 15,00 welke voor rekening van de klant zijn. Dit bedrag zal van het te crediteren bedrag worden afgetrokken.
Voor meer informatie en voorwaarden over retourneren verwijzen wij je graag naar onze algemene voorwaarden, welke te vinden zijn in onze webshop.
Nadat je vloerkleed retour gestuurd is zullen wij het product bekijken en zullen vervolgens het factuurbedrag inclusief verzendkosten (eventueel minus retourkosten) binnen 24 uur terugstorten op je rekening.